5 דקות ביום ומדברים ערבית

מציגים את הפלטפורמה היעילה ביותר ללימוד ערבית. תנו לשפה אחת 5 דקות ותקבלו שפה חדשה בזמן קצר. הצטרפו לעשרות אלפי לומדים מרוצים 🙂

נגן וידאו

נסו עכשיו בחינם:

יש לי 5 דקות

השם מחמד הוא השם הנפוץ בעולם, מה משמעותו?
כמו בתרבויות רבות, לשמות יש משמעות. בואו להכיר בחמש דקות משמעות של שמות נפוצים בערבית.

יש לי 10 דקות

אתם לא יודעים כמה אתם כבר יודעים ערבית. בפעילות אַנַא עַארֶפ, עושים סדר בין כל המילים שאתם מכירים ומשתמשים בשפה הערבית. אז תסלם, מברוכ‎ ובלי פאשלות.

יש לי 25 דקות

ברוכים הבאים ליחידת הלימוד הראשונה: “נעים להכיר”, אחרי 25 דקות תוכלו לספר קצת על עצמכם, על השכנים ועל הבית. בסוף היחידה אף תלמדו שיר שלא יצא לכם מהראש.

רם אדיר, תלמיד הקורס השלם
"כל מי שאי פעם חלם לדבר את השפה הערבית חייב להתחיל בשפה 1, הגשמתם לי חלום! הלמידה חווייתית, מהנה ומספקת. אוצר המילים פשוט הולך ומתעצם משיעור לשיעור. התכנים מעניינים מאוד, עושה חשק לא להפסיק ללמוד."
לחץ כאן
חגית אראל, תלמידת הקורס השלם
"ברגע שהתחלתי לא יכולתי לעזוב את הקורס השלם, מתכנון של לימוד של שעה בשבוע זה הפך ללימוד יום יומי, ממש הייתי צריכה להזיז את עצמי בכוח מהמחשב. ממליצה בחום על שפה 1."
לחץ כאן
ורד סלדינגר, תלמידת הקורס השלם
"הקורס השלם כל כך מושך, שיש תקופות שאני רק מחכה שיהיה לי זמן לשבת שוב ולהמשיך. נהנית מכל רגע והתוצאות מעולות. פשוט לומדים פה לדבר!"
לחץ כאן
מיכל בוסטוק, תלמידת הקורס השלם
"הקורס השלם הוא מתנה לרוצים ללמוד ערבית! הלומדה בנויה בחוכמה, ובתשומת לב מדוקדקת לשלבים והרבדים השונים שנדרשים להתמודדות עם שפה חדשה. התכנים רלוונטיים, הצוות תמיד זמין לסייע. פשוט כיף ללמוד בלי מאמץ."
לחץ כאן
הקודם
הבא

השיטה שלנו

בשיטה של שפה 1 תיכנסו למעבדה המדמה את המציאות. תשמעו ערבית, תגיבו בערבית, תשירו, תפענחו, תקבלו הסברים מרתקים ותשחקו בסוגי פעילויות שפותחו במיוחד עבור לומדי שפה דבורה. בתהליך הלמידה תעברו שלושה שלבים: חשיפה, חיקוי ומבע עצמאי.

andrew-neel-ute-2-xafqu-2-i-unsplash.png

כמו תינוק בן יומו, ששומע את השפה ומבין מן ההקשר, מפתחים אוזן מאבחנת לסוגי המילים, לעיצורים המיוחדים, למיקום המילים במשפט, לאינטונציה ולדרך החשיבה. מבינים בכל פעם יותר ויותר, עמוק יותר, עם הסברים לנסיבות שבהם שומעים את המילה. רוכשים אוצר מילים פסיבי והאוזן מתרגלת לניגון השפה. בשלב הזה יש בכל יחידות הלימוד הרבה מאוד סרטוני וידאו, מצגות, הסברי תרבות עם תמונות, והכל מלווה באודיו.

תוך כדי שלב החשיפה השפתיים מתחילות למלמל את המילים, המשפט מתחיל להתגלגל על הלשון, חוזרים אחר הקריינים דוברי שפת אם, מקבלים פידבק בתרגילי זיהוי קולי, מקליטים עצמכם ובודקים איך ההיגוי שלכם ביחס לפתרון. בשלב הזה אתם מתנסים במעבדה הלשונית, טועים ומדייקים, מבחינים ומטמיעים במגרות המוח.

המעבדה שבה שמעתם כל מילה עשרות פעמים ובהקשרים שונים, מכינה אתכם בקלות למציאות. בכל יחידות הלימוד יעניקו לכם הפעילויות שתפתרו ביטחון עצמי לנסות את אותה הפעילות במציאות. בקורס השלם חוזרים על אוצר המילים והנושאים הלשוניים והתרבותיים בספירליות עד שמאמצים שטף ומבטא מדוייקים, וכאשר "פותחים את הפה" בסיטואציה מסויימת מרגישים שמשתלבים בשיחה בקלות.

לומדים איתנו (בין היתר)

מערכת ניהול למידה די מגניבה

בנינו מערכת (די) מגניבה ושמנו עליה את התוכן שפיתחנו, עכשיו נמשיך לפתח תכנים יחד אתכם.

כלים דידקטיים חדשניים
בתור לומדי שפה, תגלו סביבה לימודית שעוטפת אתכם בשפה ובתרבות.

 

הצוות
צוות הפיתוח שלנו מורכב מחוקרים ואנשי חינוך יהודים וערבים שהקדישו את חייהם לחקר שפה ותרבות ולפיתוח שיטות לימוד חדשניות.

תוכן דינמי
התכנים הנלמדים באתר מתפתחים ומשתפרים כל הזמן. ככל שאתם משתמשים יותר, אנחנו למדים יותר, מחזקים את מה שעובד ומפחיתים את מה שלא.

 

הגישה הטבעית
הקורסים באתר פותחו על פי הגישה הטבעית ללימוד שפה. הגישה מחקה את התהליך שעובר תינוק שמטמיע לראשונה את שפת אמו. התהליך מורכב מהאזנה, חיקוי ולבסוף מבע עצמאי.

למידה שיתופית
בואו נודה, ללמוד לבד זה פחות כיף… במערכת החדשה עשינו הכל כדי לקיים למידה שיתופית אמתית, למי שרוצה כמובן.

 

תמיכה וליווי
בין אם אתם מורים בבית ספר, תלמידים, סטודנטים או אנשים פרטיים שרוצים ללמוד שפה, תמיד תקבלו מהצוות סיוע עם חיוך, בכל נושא ועניין. למורים – ניתן לתאם שיעור לדוגמה בבית הספר!

להרשמה לקורס קוראים וכותבים ערבית בחינם והצטרפות לאתגר, מלאו פרטים: